Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Marvel dobývá Japonsko!


ikona
imf
marvel
 

Comicsovému gigantovi leží Asie hodně na srdci. Jeho comicsy se tam příliš dobře neprodávají a veškeré snahy podmanit si srdce tamních fanoušků selhaly. Na druhou stranu si "tam" občas Hollywood nechává vyrábět nejen kalkulačky, ale i celé prequely/spinoffy k důležitým filmům, které jsou pak ve výsledku dost... hybridní. Stačí si vzpomenout na AniMatrix, krátkého animovaného Riddicka nebo Gotham Knight. Unikátní mix japonské animace, západní kultury a něčeho mezi, co spojuje kultury. To by mohlo vyjít, řekli si u Marvelu a podepsali smlouvu s uznávaným anime studiem MadHouse (Vampire Hunter D, Metropolis), které pro Američany vyrobí celkem čtyři filmy - potvrzeni jsou zatím Spider-Man a Iron Man.

Japonci budou mít volnou ruku jak ve vzhledu výsledného produktu (ostatně svěřování animace východním zemičkám je obvyklé a např. na podprůměrném celovečerním animáku s Iron Manem je to hodně vidět - postavy mají ostré rysy a hodně odkazují k asijské kresbě), tak v některých detailech týkajících se děje. Animáky jsou šity exkluzivně pro japonský trh, takže Marvel prý dovolí zakomponovat postavy do japonské kultury. Jestli to znamená, že Peter Parker se bude jmenovat Tetsuya Nakamichi, sice nevíme, ale podobný marvelácký pokus ze 70. let skončil krachem, kdy se japanizovaný Spidey neprodával dobře ani v Japonsku, ani doma v Americe (dnes ho vlastní jen pár sběratelů).

Marvel to samozřejmě dělá hlavně kvůli penězům a vlivu na japonském trhu, kromě comicsů hodlá rozjet i comicsové minihry na mobilních telefonech, řadu akčních figurek a slibuje si od případného úspěchu i vyšší tržby svých budoucích hraných celovečeráků. Doufejme, že tyhle japahrdinové se časem dostanou i mimo domácí hřiště a my budeme moci porovnat, jak vidí klasické ikony asijské oko zkušeného animátora.

© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace